Muzički centar Piccolo je osnovala Aleksandra Cvijović-Ranđelović, diplomirani muzički pedagog, još 2010.g sa idejom da na jednom mestu poveže sve potrebno za razvoj jednog polaznika: stručne saradnike,psihologa,terapeuta,logopeda,defektologa,vibroakustički program.
Pristup u radu koji koristimo u Muzičkom centru Piccolo po uzoru na Euritmiju,Dalcrose metodu, Orff pristup, Kodalj metodu,podrazumeva učenje dece o muzici na nivou koji oni mogu da shvate prevashodno kroz igru. Svaki od ovih pristupa je prilagođen potrebama grupe polaznika (i pojedinca u okviru njih) a podrazumeva kombinovanje muzike, pokreta, govora, glume i improvizacije. Muzika i pokret su neodvojivi i koristeći ove metode negujemo drugačiji odnos sa polaznikom (učimo ih ritmu, melodiji, harmonskoj strukturi, muzičkoj formi, ali i upotrebi muzičkih instrumenata: klavir, violina, gitara, blok flauta, orff instumentarij za dočaravanje onoga što čuju i što ih okružuje). Ono što je prioritet u Muzičkom centru Piccolo u mlađem uzrastu je RAZVOJ kroz muzičke igre. Muzički termini,teorija muzike su prilagodjeni dečijem uzrastu i kroz detetovu interakciju sa profesorom na času dolazimo do ciljeva koji su postavljeni na početku.
Svake sezone u Muzičkom centru Piccolo program koncipiramo prema broju prijavljene dece i shodno tome polaznici na časovima nauče da pre svega postanu izvođači a ne slušaoci.
Cilj našeg rada je da pojedinci (metode koje koristimo u radu ne prepoznaju talentovane i one druge), u interakciji sa grupom, uživaju u muzici i izrastaju u obrazovanu publiku i izvođače koji uživaju u muziciranju. Program rada se koncipira prema uzrastu, afinitetu i mogućnostima poštujući individualnost. Pristup koji negujemo u Muzičkom centru Piccolo podrazumeva da svako ima pravo i mogućnost da se razvija u granicama svog talenta i mogućnosti, uz pomoć afirmisanih muzičara i pedagoga koje angažujemo za rad sa polaznicima naših kurseva.
Po čemu smo drugačiji od ostalih škola u našoj zemlji: